کلیدواژه customer loyalty / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 4
-
1.
نویسنده : فلاح تفتی، حامد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 137 تا 161 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشترینگاشت شناختی فازیتعامل آنلاینگردشگریشبکه اجتماعیتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
2.
نویسنده : فلاح تفتی، حامد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 137 تا 161 )
کلیدواژه ها:گردشگریشبکه اجتماعیوفاداری مشترینگاشت شناختی فازیتعامل آنلاینتعاملوفاداریشبکه اجتماعی اینستاگراممشتریانتعامل آنلاینپژوهش
-
3.
نویسنده مسئول : صالحی، صادق ؛ نویسنده : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 61 تا 95 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریصنعت رستوران داریمشتریرستورانرضایت مشتریوفاداری مشتریان
-
4.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نادری بنی، محمود ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریهتل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)