کلیدواژه Customer Needs / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : فیض اللهی، صادق ؛ نویسنده : حیدری، حسینعلی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (21 صفحه - از 28 تا 48 )
کلیدواژه ها:نیاز مشتریانویژگی خدماتکانال الکترونیکرویکرد آمیختهمشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکیشناساییخدمات
-
2.
نویسنده : عبدی، داود ؛ انویه تکیه، لورنس ؛ نویسنده مسئول : مرادی، مهدی ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1398 - شماره 35 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:بانکداری جامعبانک ملی ایرانتحلیل تمنیاز مشتریانخبرگان صنعت حوزة بانکداری
-
3.
نویسنده : حقیقت منفرد، جلال ؛ نویسنده مسئول : اعتمادی، احمدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (10 صفحه - از 19 تا 28 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیگسترش عملکرد کیفیتخدمات اینترنتخواستههای مشتریان
-
4.
نویسنده : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ رحیم زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1394 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 53 تا 66 )
کلیدواژه ها:مدل کانوباشگاه ورزشینیازهای مشتریانطبقه بندی نیازها
-
5.
نویسنده : nikoueghbal، aliakbar ؛
مجله:Iranian Economic Reveiw»Fall 2011, Volume 16 - Number 4 ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:Target CostingMethods of pricingCustomer NeedsIran