کلیدواژه customer satisfaction / (277 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
61.
نویسنده مسئول : لاجوردی، سمانه ؛ نویسنده : کریمی، هدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1401- شماره 51 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 289 تا 314 )
کلیدواژه ها:رهبریعملکردرضایت مشتریPerformanceمسئولیت اجتماعی شرکتیLeadershipcustomer satisfactionCorporate Social Responsibilityفرهنگ مسئولیت اجتماعی شرکتیCorporate social responsibility culture
-
62.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
63.
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ حیدری، امید ؛ نویسنده مسئول : فیض عارفی، مجید ؛
مجله:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»پاییز 1401- شماره 11 (22 صفحه - از 316 تا 337 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسی سنجش رضایت مشتریبازارهای سازمانیشرکتهای با مشتریان سازمانیرضایت مشتری
-
64.
نویسنده : داداشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ امامی، احسان ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 (26 صفحه - از 342 تا 367 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانابعاد مدیریت ارتباط با مشتریتوانمندسازی کارکنان در ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریرضایت مشتری
-
65.
نویسنده : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 279 تا 301 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
66.
نویسنده : Sreenath، Dr Sumithra ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Summer 2022, Volume 19 - Nomber 3 (12 صفحه - از 223 تا 234 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionContinuous ImprovementQuality StandardsPerformance driven
-
67.
نویسنده : مرادی، محمد رضا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : صلواتی، عادل ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 525 تا 540 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریصنعت برقعوامل مداخلهگرعوامل زمینه ایعوامل علّی
-
68.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 177 تا 209 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
69.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
70.
نویسنده : کربلائی حسنی، حمید ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (16 صفحه - از 1332 تا 1347 )
کلیدواژه ها:رضایت ارباب رجوعکیفیت انجام کاراهداف رفتار سازمانیکارکنانمشتریرضایت مشتریکیفیتسازمانشهرداری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (54 مقاله)
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- الف (12 مقاله)
- بین المللی (7 مقاله)
- ج (6 مقاله)
- د (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (4 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)