کلیدواژه Electronic Word of Mouth / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ پالی، سمیرا ؛ نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛
مجله:مطالعات مدیریتی دریا محور»پاییز 1401 - شماره 3 (16 صفحه - از 4 تا 19 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیروش فراترکیبگردشگری ساحلیتبلیغات شفاهی الکترونیکیروش بهترین بدترین
-
2.
نویسنده : Dadvari، Alaleh ؛ Yang، Ting-Ying ؛ Viridiana Pérez Vega، Martha ؛ نویسنده مسئول : Moslehpour، Massoud ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2022، Volume 15 - Number 3 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 515 تا 530 )
کلیدواژه ها:perceived usefulnessElectronic Word of MouthUser-Generated ContentAttitude toward Social MediaTravel Planning Attitude
-
3.
نویسنده : بحرینی، مرجان ؛ نوربخش، پریوش ؛ نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1401 - شماره 35 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 58 تا 69 )
کلیدواژه ها:وفاداریتیراندازیصحه گذاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
4.
نویسنده : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ نویسنده مسئول : انصاری، منوچهر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 ، الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 953 تا 973 )
کلیدواژه ها:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محوراطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
-
5.
نویسنده : احمدی اصفهانی، آرش ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، بین المللی (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهی الکترونیکی بانکداری سیار مشارکت مصرف کننده
-
6.
نویسنده مسئول : عبدالملکی، حسین ؛ نویسنده : خدایاری، عباس ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1400 - شماره 31 ، ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:عوامل عینیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد حضور مجددعوامل انتزاعی
-
7.
نویسنده : احمدی اصفهانی، آرش ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 52 تا 72 )
کلیدواژه ها:بانکداری سیارتبلیغات شفاهی الکترونیکیمشارکت مصرف کننده
-
8.
نویسنده : عبدالملکی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1399 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:مشتریارگونومیویژگی های محیطیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتجربه خدمت
-
9.
نویسنده مسئول : حقیقی نسب، منیژه ؛ نویسنده : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 ، ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 1 تا 29 )
کلیدواژه ها:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
10.
نویسنده مسئول : عبدی سنقرآبادی، احمد ؛ نویسنده : سید جوادین، سیدرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مطالعات راهبردی بسیج»زمستان 1399 - شماره 89 ، ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی( Ewom )گراندد تئوری )نظریه داده بنیاد(مناسبت های انقلابی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)