کلیدواژه Employee satisfaction / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : صلاحی کجور، عظیم ؛ نویسنده : پورقریب، احمد ؛ کیاکجوری، داوود ؛
مجله:مطالعات مدیریتی دریا محور»زمستان 1401 - شماره 10 (12 صفحه - از 114 تا 125 )
کلیدواژه ها:کارتیمیتوانمندسازیخوداثربخشیرضایت کارکنان
-
2.
نویسنده : کیانفر، فرهاد ؛ بدوان، معصومه ؛ شرفه سیاحی، مریم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 62 (جلد اول) (9 صفحه - از 91 تا 99 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمدیریت تحولرضایت کارکنان
-
3.
نویسنده : Danah Alkhateeb ؛ Uzma Javed ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 14 (11 صفحه - از 177 تا 187 )
کلیدواژه ها:Leadership styleSaudi ArabiaEmployee satisfactionRiyadh Bank
-
4.
نویسنده : Ahad Almuqati ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 14 (10 صفحه - از 384 تا 393 )
کلیدواژه ها:Private sectorSaudi ArabiaEmployee satisfactionemployee performanceLeadermember exchange
-
5.
نویسنده : Shoaa Bamashmos ؛ Muhammad Khan ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 14 (10 صفحه - از 825 تا 834 )
کلیدواژه ها:CompensationEmployee satisfactionHuman ResourcebenefitInternational School
-
6.
نویسنده : Dr. Reena (Mahapatra) Lenka ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (8 صفحه - از 435 تا 442 )
کلیدواژه ها:ProductivityMotivationEmployee satisfactionGoogle
-
7.
نویسنده : شکریانی، عباس ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (22 صفحه - از 20 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی کارکنانرضایتمندی ارباب رجوعشهرداری کوهدشتوفاداری ارباب رجوع
-
8.
نویسنده مسئول : کاظمی، محمد ؛ نویسنده : هلاج، مهدی ؛
مجله:دانش انتظامی مازندران»بهار 1399، دوره یازدهم - شماره 40 (26 صفحه - از 111 تا 136 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی روانشناختیرضایت کارکنانتوانمندسازی رهبریکارکنانمدل
-
9.
نویسنده : زارعی، بتول ؛ نویسنده مسئول : جعفری نویمیپور، نیما ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 187 تا 197 )
کلیدواژه ها:فناوریانگیزهآموزش الکترونیکیمحتوای آموزشیرضایت مندی کارکنان
-
10.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
نویسنده مسئول : سنگری، نگین ؛ نویسنده : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 81 تا 105 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی