کلیدواژه Impulse Buying / (16 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : مشایخی، مریم ؛ نویسنده : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ فرقانی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:خرید آنینشانه های حسیتهییجریسک ادراکحسیخوراکیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهپژوهشمشتریرفتار خرید آنی
-
2.
نویسنده : Fasihe، Elham ؛ Gholipour، Shahrbanoo ؛ نویسنده مسئول : Rouholamini، Mehdi ؛
مجله:Quarterly of Sociological Studies of Youth»Spring 2022 - Number 45 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:grounded theoryChain Storesimpulse buying behaviorPurchasing behaviorNew Generation Consumer BehaviorImpulse BuyingGroundedConsumerBehavior
-
3.
نویسنده مسئول : حیدری، محمد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 107 تا 119 )
کلیدواژه ها:خرید تفننیکیفیت وبسایتارتقای فروشاستفاده از کارت اعتباریفروشگاههای آنلاین
-
4.
نویسنده : عباسی سیر، سلمان ؛ معتدل، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : کرامتی، محمد علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1400 - شماره 62 ، الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 100 تا 138 )
کلیدواژه ها:یادگیریرفتار مصرفکنندهتخفیفخرید آنیشبیهسازی عامل بنیان
-
5.
نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛ نویسنده : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
6.
نویسنده مسئول : سالاری نهند، ابراهیم ؛ نویسنده : حکیم پور، حسین ؛ ناطق، تهمینه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:نظریه پردازی داده بنیانخرید ناگهانیفروشگاه های زنجیرهای
-
7.
نویسنده مسئول : Alemu، Melaku ؛ نویسنده : Zewdie، Shimels ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»October2021, Volume 8 - Number 87 (26 صفحه - از 756 تا 781 )
کلیدواژه ها:Consumer behaviorImpulse Buyingimpulse buying behavior
-
8.
نویسنده مسئول : مشایخی، مریم ؛ نویسنده : فرقانی، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 28 تا 51 )
کلیدواژه ها:نوهراسی غذاییاحساس و شناختازدحام انسانیخرید آنی
-
9.
نویسنده : رباب اسمعیلی، دلارام ؛ غریبی، حسن ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (28 صفحه - از 95 تا 122 )
کلیدواژه ها:هویت شخصیخرید آنیمدگراییآنی گریلدنت جویی در خریدرفتار خرید آنی مشتریان
-
10.
نویسنده : کاظمی، رضا ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، مجید ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1399، سال دوازدهم - شماره 24 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 157 تا 179 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبازاریابی حسیخرید آنی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)