کلیدواژه neuromarketing / (37 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : جعفری، سید محمد باقر ؛ گل محمدی، کریم ؛ جاویدی، فاطمه ؛ سمیعی، محمد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 83 تا 94 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندبازاریابی رسانه های اجتماعیمصرف کننده محصولات ورزشی
-
12.
نویسنده : رحیلی، مهسا ؛ نامدارطجری، سمیه ؛ فرزان، فرزام ؛ نویسنده مسئول : شیرخدایی، میثم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1399، دوره دهم - شماره 1 ، ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:توان باند فرکانسیکالای لوکس و کالای فرهنگی.بازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافی
-
13.
نویسنده : میکائیلی، حسین ؛ کهندل، مهدی ؛ نویسنده مسئول : نوربخش، مهوش ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1399- شماره 37 ، B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیرفتار مصرف کنندهبازاریابی رابطه مند باشگاه های ورزشی تیمیبازاریابی عصبی
-
14.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکردیاب چشمخودگزارشگریتبلیغاتهـا
-
15.
نویسنده : Aminiroshan، Zahra ؛ Talebpour، Mahdi ؛ Ghoshuni، Majid ؛ نویسنده مسئول : Azimzadeh، Seyed Morteza ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Spring 2021, Volume 9 - Number 1 (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:AttentionAdvertisingsportElectroencephalographyneuromarketing
-
16.
نویسنده : گلشن تفتی، محمد عرفان ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (12 صفحه - از 608 تا 619 )
کلیدواژه ها:بازاریابینورومارکتینگبازاریابی عصبی
-
17.
نویسنده : شهنوازی، عباس ؛ همایون فر، مهدی ؛ شعبانی، شهین ؛ نویسنده مسئول : فدایی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:عواطفرفتار مشتریبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرام
-
18.
نویسنده مسئول : هزارخانی، محمدحسین ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ هندیجانی، رزا ؛
مجله:راهبرد»بهار 1400 - شماره 98 ، ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 160 تا 192 )
کلیدواژه ها:شهودیبازاریابی سیاسیبازاریابی عصبینحوه تفکّر منطقیمیزان توجه دیدارینحوه تفکّر منطقی/شهودی
-
19.
نویسنده مسئول : فدایی، مهدی ؛ نویسنده : همایون فر، مهدی ؛ صابر سمیعی، دانیال ؛ بلگوری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 ، الف (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 189 تا 231 )
کلیدواژه ها:برندبازاریابی عصبیطعم محصولچای داخلیالکتروآنسفالوگرامهـاچایچـایهــابـابـهبــا
-
20.
نویسنده : Mr. Adheer Goyal ؛ Dr. Shriram Joshi ؛ Dr. Mustafizul Haque ؛ Miss. Swati Parmar ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (8 صفحه - از 810 تا 817 )
کلیدواژه ها:fMRIneuromarketingElectroencephalogram
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (20 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (2 مقاله)