کلیدواژه Online shopping / (42 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : H. jahankhani ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2009, Volume 7 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 79 تا 90 )
کلیدواژه ها:riskEcommerceTrustOnline shoppingperceived riskPhishingIMPACTSocial EngineeringInternet shoppingIdentity Theft
-
2.
نویسنده مسئول : Jafari، Maryam ؛ نویسنده : Sadeghi، Tooraj ؛ Mir Ibrahim Esfahani، Seyed Abbas ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»January 2012, Volume 1 - Issue 1 (8 صفحه - از 19 تا 26 )
کلیدواژه ها:BrandLoyaltyOnline shoppingmental imageElectronic brand
-
3.
نویسنده : Hozhabri، Ali Akbar ؛ Md Nor، Khalil ؛ Hajizadeh Gashti، Mohammad Ali ؛ Edalati، Ali ؛ Shirani، Farhad ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 17 تا 26 )
کلیدواژه ها:ISI Web of ScienceOnline shoppingLiterature ReviewScopus
-
4.
نویسنده : Shafei، R ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 55 تا 66 )
کلیدواژه ها:victimizationOnline shoppingCustomers‘ emotionseFraudPerceived damage
-
5.
نویسنده : رندی، وحید ؛ معصومی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خون سیاوش، محسن ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (10 صفحه - از 109 تا 118 )
کلیدواژه ها:مدل پذیرش فناوریخرید اینترنتیمدلسازی معادلات ساختاری
-
6.
نویسنده : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 59 تا 82 )
کلیدواژه ها:خرید برخطرفتار مصرف کننده اینترنتیارزش های مصرف کنندهخرید اینترنتیاطلاعاتمصرفکنندهمشتریارزشامنیت
-
7.
نویسنده : Maadi، Mansoureh ؛ Maadi، Marjan ؛ Javidnia، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2016, Volume 9 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 483 تا 503 )
کلیدواژه ها:E-trustE-CommerceInitial trustOnline shopping
-
8.
نویسنده مسئول : Saliani، Simin ؛ نویسنده : Lagzian، Mohammad ؛ Maghool، Ali ؛
مجله:International Journal of Advanced Studies in Humanities and Social Science»July 2017, Volume 6 - Issue 3 (7 صفحه - از 227 تا 233 )
کلیدواژه ها:Online shoppingwillingness to buyE-MarketingE-Marketing Mix
-
9.
نویسنده : رضائیان، علی ؛ شکوهیار، سجاد ؛ دهقان، فریبا ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1396 - شماره 90 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 239 تا 270 )
کلیدواژه ها:دادهکاویفروشگاههای اینترنتیالگوی کانوی فازیخوشهبندیهــامشــتریانایــنبــاوبمشـتریانخوشــهرضایــتهـا
-
10.
نویسنده : خشایاری، پژمان ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها:خرید حضوریکالاهای لوکسرفتار خرید مشتریانخرید آنلاین
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (9 مقاله)
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)