کلیدواژه Perceived value / (92 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
51.
نویسنده مسئول : عابدین، بهاره ؛ نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 43 تا 62 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید خودروهای لوکس بازاریابی استراتژیکارزش ادراکشدهارزشمصرفکنندگانپژوهشمحصول
-
52.
نویسنده : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 21 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده
-
53.
نویسنده : علیزاده، محمد ؛ اسماعیلی، سعیده ؛ ازهری، سونیا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی، ، محمد ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1399، سال دوازدهم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 163 تا 176 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآمیخته بازاریابیتصویر مقصد گردشگریارزش ادارک شدهشهر آستارا
-
54.
نویسنده مسئول : Soliman، Mohamed Soliman Mohamed ؛ نویسنده : Noorliza، Karia ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Autumn 2020 - Number 45 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:Higher educationHEIsERPCompetitive AdvantagePerceived valueRBT
-
55.
نویسنده : خدامرادپور، مژگان ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : یکتایار، مظفر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 72 تا 88 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش درک شدهپیشرانهای کلیدی تجربه مشتری
-
56.
نویسنده : موسوی، سید محسن ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 160 تا 182 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهخلق ارزشمتنکاوییادگیری ماشینکلان داده
-
57.
نویسنده مسئول : محرابیان، پژمان ؛
مجله:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش ادراکشدهاعتماد مشتریانخدمات الکترونیک شهرداری
-
58.
نویسنده مسئول : Shirmohammadi، Yazdan ؛ نویسنده : Abyaran، Parisa ؛
مجله:Tourism, Culture and Spirituality»Winter and Spring 2020, Volume 4, ZNuber 2 (31 صفحه - از 165 تا 195 )
کلیدواژه ها:quality of lifePerceived valuebrand imagemystical tourismspiritual destinations
-
59.
نویسنده : کیوانلو، میثم ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1398، سال دهم - شماره 1 (جلد دوم) ISC (15 صفحه - از 679 تا 693 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیگردشگریارزش ادراکشدهبازاریابی تجربیمجموعههای ورزشی تفریحی
-
60.
نویسنده : Melhem، Shaker Bani ؛ Albaity، Mohamed ؛
مجله:جامعة الشارقة»ربیع الثانی 1441 - العدد 35 ISC (31 صفحه - از 414 تا 444 )
کلیدواژه ها:destination loyaltyService QualityDimensionsTourism SectorPerceived value
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (30 مقاله)
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A (3 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)