کلیدواژه Perceived value / (92 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
41.
نویسنده مسئول : جعفری، الهام ؛ نویسنده : چاقویی، یحیی ؛ مهماندوست قمصری، زهراسادات ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1399، دوره سوم - شماره 32 (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش درک شدهخرید مشتریمشتریوفاداری مشتری
-
42.
نویسنده مسئول : عباسی قادی، مجتبی ؛ نویسنده : قاسمی، سجاد ؛
مجله:مطالعات فرهنگ ایثار»پاییز 1399، دوره یک - شماره 4 (8 صفحه - از 180 تا 187 )
کلیدواژه ها:کیفیترضایتمندیشاهد و ایثارگرخدماتدهی
-
43.
نویسنده : دشمن کشن کورعباسلو، مقصود ؛ صائب نیا، سمیه ؛ حسین اوغلی خیاوی، محمدرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 40 (جلد اول) (11 صفحه - از 20 تا 30 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانشخصیت برندارزش درک شدهگوشی همراه سامسونگدانشجویان دانشگاه آزاد اسالمی واحد مشگین شهروفاداری مشتریشخصیتپرسشنامهبازاریابیمحصول
-
44.
نویسنده : کیانی سلمی، صدیقه ؛
مجله:برنامه ریزی توسعه کالبدی»پاییز 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیارزش ادراک شدهکیفیت عوامل ملموس ادراک شدهکیفیت عوامل ناملموس ادراک شدهمنطقه گردشگری دارآباد تهران
-
45.
نویسنده مسئول : دانش پرور، میترا ؛ نویسنده : عاشوری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1399 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 89 تا 100 )
کلیدواژه ها:مذهبارزش ادراک شدهمولفههای فرهنگیمحصولات آرایشی و بهداشتی حلالتمایل به خرید
-
46.
نویسنده : مصطفایی، محمد سعید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3 (21 صفحه - از 104 تا 124 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهاعتماد به برندوفاداری برندکیفیت درک شدهرضایت درک شدهتمایز ادراک شدهمشتریاعتمادرضایتکیفیتوفاداریمشتریانرضایت مشتریدرک
-
47.
نویسنده : Asadi Zarch، Mohammad Reza ؛ Jafari، Sakineh ؛ نویسنده مسئول : Najjarzadeh، Mohammad ؛
مجله:Journal of Research and Rural Planning»Summer 2021, Volume 10 - Number 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:Perceived valueperceived qualityDestination ImageTourist SatisfactionTourists' loyalty
-
48.
نویسنده مسئول : Gholipour، Negar ؛ نویسنده : Moradi، Erfan ؛
مجله:Journal of New Approaches in Sport Sciences»Summer and Autumn 2020, Volume 2 - Number 4 (28 صفحه - از 151 تا 178 )
کلیدواژه ها:SatisfactionLoyaltyBehavioral intentionPerceived valueEvent Quality
-
49.
نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ حصارکی، عاطفه ؛ محمدیان محمودیتبار، محمود ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (19 صفحه - از 81 تا 99 )
کلیدواژه ها:سلامتیاعتقادات مذهبیقصد خریدارزش ادراکشدهبرند حلالمحصولاتمصرفمصرفکنندگانمتغیر
-
50.
نویسنده : زهره وند، علی اکبر ؛ احمدی، سیروس ؛ نویسنده مسئول : سلیمانی، مجید ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازاریابی حسیوابستگی به مکانوفاداری نگرشی و رفتاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (30 مقاله)
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A (3 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)