کلیدواژه Perceived value / (89 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ملاحسینی، علی ؛ جبارزاده، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهبازار خاکستریریسک ادراک شدهآگاهی قیمتریسکقیمتتمایل به خریدمصرفکنندگانارزش
-
2.
نویسنده مسئول : برادران، مهدی ؛ نویسنده : عباسی، عباس ؛ صفرنیا، حسن ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحه - از 467 تا 482 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات ادراک شدهتصویر مشتریتعهدو اعتماد
-
3.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اعتمادی، گلنوشا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی اکتشافیوفاداری الکترونیکیکیفیت الکترونیکی ادراک شدهارزش الکترونیکی ادراک شدهنگرش نسبت به خرید الکترونیکیوفاداری الکترونیکی نگرشیالکترونیکیمشتریاینترنتیوفاداریمشتریانگردشگریوبسایت
-
4.
نویسنده : Ansari، A ؛ Kheirabadi، A ؛ Ghalamkari، S ؛ Khanjari، A. R ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:Service QualityTrustcustomer satisfactionPerceived valuecontinue intention
-
5.
نویسنده : Karami، Masoud ؛ Maleki، Somaye ؛
مجله:culture and socity in the middle east»Winter 2012 - Volume 2 (26 صفحه - از 17 تا 42 )
کلیدواژه ها:interactivityPerceived valueMciConsumers' satisfactionrecommendation behaviorMTNEase of Use
-
6.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : قربانی، فاطمه ؛ پدرام نیا، مینو ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 141 تا 166 )
کلیدواژه ها:رضایتارزش درک شدهواکنش های رفتاریطرقبهکیفیت خدمات درک شدهویژگی های مقصد گردشگری
-
7.
نویسنده : ناظمی، شمس الدین ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:نوآوریشهرترضایتوفاداریارزش ادراک شدهمشتریرستورانمشتریانرضایت مشتریوفاداری مشتری
-
8.
نویسنده : Ali Raza Hamid ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»July 2014, Volume 7 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 329 تا 342 )
کلیدواژه ها:attitudePerceived valueConsumersGreen products
-
9.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1394 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 111 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویر برندوفاداری برندبرجستگی برندگردشگریبرجستگیمقصد گردشگریکیفیتوفاداریرضایتتصویربرند مقصد
-
10.
نویسنده : رضائی، داود ؛ کردنائیج، اسد الله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:وفاداریارزش درک شدهکیفیت رابطهمشتریبانکمشتریانوفاداری مشتریبانک سامانوفاداری مشتریانقصد خرید مجدد
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (28 مقاله)
- علمی-پژوهشی (14 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A (3 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- د (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)