کلیدواژه purchase / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : شیروی، عبدالحسین ؛
مجله:حقوق خصوصی (دانشگاه تهران)»پاييز و زمستان 1383 - شماره 7 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 5 تا 46 )
کلیدواژه ها:افستخرید متقابلقراردادهای تسویه تهاتریقراردادهای جبرانیقراردادهای واگذاری تهاتریمعاملات تهاتریبیع متقابلتجارت متقابل
-
2.
نویسنده : قلی پور، حسن ؛ کاردل، نور علی ؛
مجله:پژوهش های فقه و حقوق اسلامی»تابستان 1386 - شماره 8 ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
-
3.
نویسنده : اصغری آقمشهدی، فخر الدین ؛ کاویار، حسین ؛
مجله:مطالعات حقوق خصوصی»پاییز 1391، سال چهل و دوم - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:ماهیتصلحاجاره به شرط تملیکلیزینگعقدشرط تملیکقراردادشرکتهای لیزینگمستأجربیعمعاملات
-
4.
نویسنده : صادقی، رضا ؛ کشکر، سارا ؛ قاسمی، حمید ؛ کارگر، غلامعلی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1392 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 21 تا 32 )
کلیدواژه ها:خريدكالاهاي ورزشيخارجيتوليدكنندگان ورزشي
-
5.
نویسنده : صادقی، محمد ؛
مجله:مطالعات فقهی و فلسفی»تابستان 1393 - شماره 18 (20 صفحه - از 29 تا 48 )
-
6.
نویسنده مسئول : Farhadi، Ali ؛ نویسنده : Seyedfazli، Hadi ؛ Baghban Kazerani، Faezeh ؛ Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجله:Business and Marketing»Nov 2014 - Number 4 (23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها:Fuzzy AHPFuzzy VikorpurchaseCustomer‟s satisfactionMulti Criteria Decision-Making
-
7.
نویسنده : Kumar، A ؛ Dangi، H. K ؛ Vohra، A ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Spring 2015, Volume 5 - Number 2 (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:Shopping stylePurchase decisionsPoorFMCGPost purchase behaviorConsumerIndiaPurchase
-
8.
نویسنده : رستمی، محمدزمان ؛ نقیبی، سید ابوالقاسم ؛ رستمی، محمدهادی ؛
مجله:پژوهش نامه فقه اجتماعی»بهار و تابستان 1396،سال پنجم - شماره 2 ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:عقود اسلامیلیزینگاجاره به شرط تملیک
-
9.
نویسنده : باسره، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحه - از 10 تا 25 )
کلیدواژه ها:انسانبازاریابیاستراتژیخریدمحصولبازاریابی عصبیمغزعلوم اعصابمصرفکنندهتبلیغاتورزشکاررفتار مصرفکننده
-
10.
نویسنده : Mohammadi، Maryam ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 991 تا 1008 )
کلیدواژه ها:customer’s satisfactionmakingpurchase Fuzzy AHP Fuzzy VIKOR Multi Criteria Decision
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)