کلیدواژه Service / (62 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مترجم : صباغی، رامش ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»اسفند 1380 - شماره 45 (2 صفحه - از 353 تا 354 )
کلیدواژه ها:پست الکترونیکیStandardizationService
-
2.
نویسنده : A. SHAHIN ؛ M. JAMSHIDIAN ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2006, Volume 4 - Number 1 ISC (20 صفحه - از 67 تا 86 )
کلیدواژه ها:Information technologytypologyqualityintegrationServicerequirements.
-
3.
نویسنده : حیدر نیا، محمد علی ؛ عباچی زاده، کامبیز ؛ دماری، بهزاد ؛ آذرگشب، اذن الله ؛ وثوق مقدم، عباس ؛
مجله:پژوهنده»مهر و آبان 1388 - شماره 70 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (8 صفحه - از 183 تا 190 )
کلیدواژه ها:ارتقا سلامتبیمارستان ارتقادهنده سلامت
-
4.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ ابوالحسنی، زهرا ؛
مجله:اقتصاد پولی، مالی»تابستان 1389 ، سال هجدهم - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 78 تا 99 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیبازار داخلیمشتری داخلیشکاف های داخلـی کیفیـت خـدماتابـزار اینـت سـروکوالکارکنانمشتریکیفیت خدماتمشتریانکیفیـت خـدماتService
-
5.
نویسنده : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
مجله:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (6 صفحه - از 40 تا 45 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینانعوامل ملموس
-
6.
نویسنده : گرجی ازندریانی، علی اکبر ؛
مجله:مطالعات حقوق خصوصی»تابستان 1390، سال چهل و یکم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 205 تا 224 )
کلیدواژه ها:نظم عمومیاقتدارخدمات عمومیاصل حاکمیت قانوناصل امنیتاصل تداوماصل تضمین قلمرو صلاحیتهاسود عمومیاصل مسئولیتف حقوق و آزادی 205حقوقحقوق عمومیدولتصلاحیتمسوولیتمفاهیمسیاسیقانون
-
7.
نویسنده : کورانی، مریم ؛ احمد پور داریانی، محمود ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»زمستان 1390 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها:خودصنعت هواپیماییتشخیص فرصتفرصت کارآفرینانهخدماتی مسافر
-
8.
نویسنده : Yaghoubi، Noor Mohammad ؛ Pahlavani، Mojtaba ؛ Bakhshimazde، Mehrafarin ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»number. 1 - volome. 4, 2012 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 87 تا 100 )
-
9.
نویسنده : Ranjbakhash، Maasoomeh ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها:Electronic bankingcustomer satisfactionServicepositive experience of servicescustomer|orientation
-
10.
نویسنده : Ebadi Jokandan، Mohsen ؛ Shahbahrami، Asadollah ؛
مجله:Money and Economy»Spring 2013, Volume 8 - Number 2 ISC (21 صفحه - از 103 تا 123 )
کلیدواژه ها:customer satisfactionMultimedia Contact CenterAuthenticationKano ModelKano
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (21 مقاله)
- ب (17 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)