کلیدواژه Service Quality / (282 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
32.
نویسنده : مصطفی پور حسین آبادی، مریم ؛ جهانیان، رمضان ؛
مجله:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 29 (26 صفحه - از 9 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتنظام آموزش عالیبهبود و توسعه
-
33.
نویسنده : رزمجویی، فروغ ؛ نویسنده مسئول : انوری، علیرضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (19 صفحه - از 1325 تا 1343 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت هزینهویکور فازیمدل ترکیبی سلسله مراتبی
-
34.
نویسنده : خراسانچی، مهرناز ؛ شهمیرزادی، طیبه ؛
مجله:دانش شناسی»زمستان 1401 - شماره 59 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتفکر پلتفرمیلیبکوالکتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تهران
-
35.
نویسنده : Rajabian، Marzieh ؛ نویسنده مسئول : Dehghan، Narges ؛
مجله:space ontology international journal»Summer 2022, Volume 11 - Number 29 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:Service QualityResidential SatisfactionIndividual characteristicsphysical environmentelderlies
-
36.
نویسنده : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحه - از 23 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
37.
نویسنده مسئول : Indama، Vanessa ؛
مجله:INTERDISCIPLINARY STUDIES IN SOCIETY, LAW, AND POLITICS»October 2022 - Number 2 (7 صفحه - از 12 تا 18 )
کلیدواژه ها:Service QualityData Governancecitizen engagementDigital governanceOnline Public ServicesCitizen PerceptionsDigital Inclusion
-
38.
نویسنده : حسینی، سعید ؛ نویسنده مسئول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»مهر 1401 - شماره 23 ISC (14 صفحه - از 54 تا 67 )
کلیدواژه ها:دولت الکترونیککیفیت خدماتسازمان تامین اجتماعیسیستم متمرکز مخاطبان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتخدماتسازمانفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
39.
نویسنده : تقی پور، اکرم ؛ خندان، محمد ؛ عبدالحمید، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اسمعیلی گیوی، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1401، سال دوازدهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 279 تا 301 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکتابخانه عمومیمدل کانورضایت کاربرانتحلیل عملکرد تاثیر نامتقارن
-
40.
نویسنده : جعفری حقیقت پور، امیرمهدی ؛ تقوی فرد، محمد تقی ؛ خورسندی طاسکوه، علی ؛ نویسنده مسئول : بامداد صوفی، جهانیار ؛
مجله:علوم روانشناختی»پاییز 1401 - شماره 117 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 1717 تا 1728 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسنجش کیفیتمدارس هوشمندخدمات آموزشی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (63 مقاله)
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- الف (9 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)