کلیدواژه social business / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ نویسنده : خوئینی، الهه ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (20 صفحه - از 78 تا 97 )
کلیدواژه ها:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
-
2.
نویسنده : حیدری، محسن ؛ باقری، افسانه ؛ محمدی الیاسی، قنبر ؛ نویسنده مسئول : آراستی، زهرا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها:کارآفرینی اجتماعیمرور نظاممندتوسعه اخلاق کسب و کارکسب و کار اجتماعیکارآفرینیهمکاران
-
3.
نویسنده : Golestani، Alireza ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (13 صفحه - از 32 تا 44 )
کلیدواژه ها:Strategic human resource managementcreating shared valueSocial Businessshared value optimizationhigh-performance work system
-
4.
نویسنده : adeghian، Melika ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (24 صفحه - از 221 تا 244 )
کلیدواژه ها:Social Businesselectronic customer loyaltyelectronic customer satisfactionelectronic customer trust
-
5.
نویسنده : Anari، Malihe ؛ Naami، Abdullah ؛ نویسنده مسئول : Shafei، Reza ؛
مجله:International Journal of Ethics and Society»Winter 2022, Volume 4 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 23 تا 30 )
کلیدواژه ها:electronic loyaltySocial BusinessInterpretive StructuringEthical Values of Customers
-
6.
نویسنده : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1400 - شماره 63 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:رگرسیون تابعیعملکرد فروشتجارت اجتماعیتوصیه مشتریانمحصولات تجربیمحصولفروشمشتریانکاربراننظراتفـروشبـا
-
7.
نویسنده مسئول : Sadrizadeh، Seyed Farid ؛ نویسنده : Ghasemi jahan، Ali ؛ Hashemian Bojnord، Nahid ؛ Alsadat Hashemian، Elahe ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (16 صفحه - از 91 تا 106 )
کلیدواژه ها:shopE-commerceSocial communication efficiency social businessE-shopCommercial Social Media
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (2 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)