کلیدواژه Telecommunication / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : میرحسینی، زهره ؛ فاتحی زاده، ندا ؛ نویسنده مسئول : خودکار، حسینعلی ؛
مجله:دانش شناسی»زمستان 1400 - شماره 55 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 122 تا 138 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومینهاد کتابخانه های عمومی کشوردور کاریکرونا ویروس ( کووید-19)
-
2.
نویسنده مسئول : قنبرزاده، محمد ؛ نویسنده : ایزدی فرد، علی اکبر ؛ ابراهیمی، سعید ؛
مجله:آموزه های فقه مدنی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 261 تا 288 )
کلیدواژه ها:قرارداداجارهبیعارتباطاتمخابراتاشتراک تلفنآبونمان
-
3.
نویسنده : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ Ishak، Mohd Fikri ؛ Abd Razak، Anis ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Abdul Manaf، Sanusi ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 82 تا 98 )
کلیدواژه ها:Service QualityTrustcustomer satisfactionTelecommunicationbrand imageTrust, Brand Image
-
4.
نویسنده مسئول : سعیدااردکانی، سعید ؛ نویسنده : تاج پور، مهدی ؛ حسینی، الهه ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1398 - شمار 60 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی-اشتراکگذاری دانش-سازمان پست و مخابرات
-
5.
نویسنده مسئول : Alles، Sakunthala Thilini ؛ نویسنده : Yazdanifard، Rashad ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»October 2017, Volume 4 - Number 39 (14 صفحه - از 1049 تا 1062 )
کلیدواژه ها:strategic planningCompetitive AdvantageTelecommunicationDialog Axiatastrategic Competitiveness
-
6.
نویسنده : اسکندری، محسن ؛ احمدی، خدابخش ؛ فتحی آشتیانی، علی ؛ آزادفلاح، پرویز ؛ پالیزگیر، زهره ؛
مجله:روانشناسی نظامی»زمستان 1393 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 59 تا 70 )
کلیدواژه ها:صبراسترساختلالات روانیارتباط تلفنی
-
7.
نویسنده : Hosseini، Seyed Yaghoub ؛ Bahreini Zadeh، Manijeh ؛ Ziaei Bideh، Alireza ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2013, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 7 تا 30 )
کلیدواژه ها:Service QualityMultidimensional scaleTelecommunicationDiscriminant validityScale validation.
-
8.
نویسنده : D. Srinivasa Prasad ؛ S.Gangadhara Rama Rao ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2012, Volume 2 - Number 4 (12 صفحه - از 329 تا 340 )
کلیدواژه ها:maintenancequalitycomplaintsTelecommunicationConnectivityPenetrationTelecomTelecom
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)