-
1.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
2.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند
-
3.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
-
4.
نویسنده : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 53 تا 81 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
-
5.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمانزاده، امید ؛ شاهمیرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:ارزشکیفیت خدماتوفاداری به برندارزش ویژه برندتطابق هویت مشتری با برندهتلارزش ویژهمیهمان
-
6.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 75 تا 100 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند