-
1.
نویسنده : باقری کهیش، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتاثربخشی بازاریابیبازارگرایی صادراتقابلیتهای بازاریابی
-
2.
نویسنده : بختیاری، مینا ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 رتبه ج (وزارت علوم (18 صفحه - از 145 تا 162 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتتعهد صادراتفاصله بازار درک شدهامور پیش صادراتانطباق آمیخته بازاریابی
-
3.
نویسنده : بخشنده، قاسم ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1396 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 171 تا 198 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلقصد خریدمحصولات سبزقصد خرید سبز
-
4.
نویسنده : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 39 تا 66 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
5.
نویسنده : بخشنده، قاسم ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1397 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 83 تا 102 )
کلیدواژه ها:نگرشفراتحلیلقومگراییقصد خریدمحصولات داخلی
-
6.
نویسنده : محمدی نژاد، زهرا ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 342 تا 361 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد کسب و کارکسب و کارهای کوچک و متوسطفراتحلیل
-
7.
نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛ نویسنده : قشقایی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 185 تا 204 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبانوانخرید آنلاینفروشگاه آنلاینتمایل به خرید آنلاین
-
8.
نویسنده : مهدی ساسان، مهرنوش ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1401 - شماره 40 رتبه الف (وزارت علوم (15 صفحه - از 2 تا 16 )
کلیدواژه ها:فراتحلیلعملکرد سازمانهوشمندی کسب و کارسیستمهای هوشمند کسب و کار
-
9.
نویسنده : چشمه خاور، عبداله ؛ نویسنده مسئول : بخشنده، قاسم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 22 تا 38 )
کلیدواژه ها:فشار زمانیفعالیت های تجاریانگیزههای خریدقصد خرید ناگهانیمسافرانخرید ناگهانی
-
10.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1393 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 39 تا 68 )
کلیدواژه ها:نگرشبازاریابی سبزتمایل به پرداختقصد خریدمحصولات سبز