-
1.
نویسنده : Saeedehghan، Reza ؛ Khatib، Ph.D Mohammad ؛ Ghaemi، Ph.D Farid ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Summer 2019, Volume 2 - Number 6 رتبه ب (وزارت علوم (11 صفحه - از 7 تا 17 )
کلیدواژه ها:Memoryself-purificationFormulaic Sequencesparticle phrasesgenerated contextsspoken accuracy
-
2.
نویسنده : Tahan Shizari، Parisa ؛ Pourdana، Natasha ؛ Tavassoli، Kobra ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2019, Volume 22 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (58 صفحه - از 185 تا 242 )
کلیدواژه ها:PerceptionattitudequestionnaireModular InstructionQuality of Classroom LifeExploratory Practice
-
3.
نویسنده : Saeedehghan، Reza ؛ Ghaemi، Farid ؛ نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Autumn 2020, Volume 3 - Number 11 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها:Memoryphrasal verbsspoken fluencystudent-generated sketches
-
4.
نویسنده : Hassannejad، Esmaeil ؛ Pourdana، Natasha ؛ نویسنده مسئول : Ghaemi، Farid ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:EAPProductive skillsCulture-oriented ContentFirst CultureCBLT