-
1.
نویسنده : مفاخری، خدیجه ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:خدماتیشدن تولیدکنندهطبقهبندی خدماتپیوستار خدماتسیستمهای خدمت | محصولخدماتمحصولکسبوکارمشتریصنعتی
-
2.
نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ نویسنده : حسن زاده، محمد ؛
مجله:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1401 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 2 تا 34 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیطراحی تعاملیاشاعه گزینشی اطلاعاتاطلاعاتکاربردانشاشاعه اطلاعاتطراحیپژوهش
-
3.
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 250 تا 271 )
کلیدواژه ها:طراحی مدلتجربه مشتریخدمات بانکمدیریت تجربه مشتری
-
4.
نویسنده : ساده، داود ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ استایدل، پیتر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»تابستان 1398 - شماره 82 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 75 تا 82 )
کلیدواژه ها:حافظهالکتروانسفالوگرافیمسئولیت اجتماعی برندموج تتا
-
5.
نویسنده : نورعلی، مهشید ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 207 تا 224 )
کلیدواژه ها:سرمایة اجتماعیتبلیغات توصیهایهمآفرینی ارزشکسبوکار خانوادگیمشتریهمآفرینی ارزشبرندسازیکسبوکارمشتریان
-
6.
نویسنده : پوراسدالهی، خاطره ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کمیابیواکنش روان شناختیخرید اینترنتیداده بنیاداصالت برند
-
7.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قربان زاده، داود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 173 تا 202 )
کلیدواژه ها:نگرشاعتمادتلگرامتبلیغات شفاهی مثبتسودمندی درک شده
-
8.
نویسنده : حشمتی، ابراهیم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 40 تا 52 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریعوامل ادراکیمدیریت تجربه مشتریعوامل انتظاریعوامل مراقبتی