-
1.
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندوفاداری برندتعهد مشتریکیفیت درک شده برندبازاریابیق از طریق شبکههای اجتماعی
-
2.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
نویسنده : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand