-
11.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ کتابی، نصیر ؛ صابر، زینب ؛ تیموری، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 211 تا 223 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتمایل مشتری به تغییر برندتنوع طلبی مشتریاندرگیری در قصد خریدمشتریرضایتوفاداریمشتریان
- 12.
-
13.
نویسنده : کاشانی، پریسا ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : شائمی برزکی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 138 تا 162 )
کلیدواژه ها:شرکت فولاد مبارکه اصفهانمربی گری در محیط کارمربی گری
-
14.
نویسنده : غلامعلیان، محسن ؛ مشرف جوادی، محمدحسین ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : صفری، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 89 تا 113 )
کلیدواژه ها:سرمایه انسانیشایستگیبلوغ روانیشایستگی کارکنانجانشینپروری
-
15.
نویسنده : کهن، نبی اله ؛ صفری، علی ؛ تیموری، هادی ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1396 - شماره 19 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها:ارتشمردمنگاریدوستی در محل کار
-
16.
نویسنده : امانی بنی، مجتبی ؛ شائمی بزرکی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : نصراصفهانی، علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 911 تا 933 )
کلیدواژه ها:کارآفرینکسبوکاربرندبرند فردیکارآفرینانپژوهشبـهفـردیتخصصاجتماعی
-
17.
نویسنده : بهمنی، ابراهیم ؛ تیموری، هادی ؛ مشرف جوادی، محمد حسین ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار 1400 - شماره 114 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 149 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدیریت اسلامیرهبریدفاع مقدّسالگوی رهبری و فرماندهیجهانبینی ایثار
-
18.
نویسنده : امانی بنی، مجتبی ؛ شائمی برزکی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : نصر اصفهانی، علی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1398، سال یازدهم - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 207 تا 228 )
کلیدواژه ها:کسب وکارکارآفرینبرندبرند فردیپیامد برند فردی
-
19.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 65 تا 97 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
20.
نویسنده : کارگریان، سمانه ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : شائمی برزکی، علی ؛
مجله:مشاوره شغلی و سازمانی»زمستان 1399 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 9 تا 30 )
کلیدواژه ها:استراتژیجبران خدماتگراندد تئوریشرکت برق منطقهای استان یزدکارکنانطراحی