-
1.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 145 تا 158 )
کلیدواژه ها:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
2.
نویسنده : دانایی، حبیب الله ؛ محمودی میمندی، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1391 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 149 تا 186 )
کلیدواژه ها:روایی همگراروایی واگرامدیریت روابط با مشتریروایی تعمیمیعملکرد کس بوکارمدل سازی معادلات ساختاریمشتریاناطلاعاتفناوریارزیابیمدلکارکنان