-
1.
نویسنده : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 51 تا 72 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
2.
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 587 تا 606 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهایوفاداری به برندرسانههای اجتماعیاجتماعات برندمشتریشبکههای اجتماعیبرنـدوفاداریاعتمادبازاریابیمشتریان
-
3.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
4.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
-
5.
نویسنده : جلالیان، سید اسحاق ؛
مجله:گردشگری شهری»زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 73 تا 86 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندشهر مریوانکیفیت ادراک شده و آگاهی به برند
-
6.
نویسنده : طاهری، مصطفی ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها:حس مکانهمدانوفاداری به برندتعلق به مکانارزش ادراکی دریافت شده
-
7.
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
-
8.
نویسنده : حکیمی پور، ابوالقاسم ؛ بزرگ خو، حامد ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1392 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها:برنداعتماد به برندارزش ويژه برندوفاداري به برند
-
9.
نویسنده : نیکفرجام، مهدی ؛ عبدالوند، ساره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 123 تا 156 )
کلیدواژه ها:سیستم دینامیکبرندآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
10.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 93 تا 114 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند