-
1.
نویسنده : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده مسئول : منظمی، امیر حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندتداعی برندوفاداریکیفیت ادراکشده
-
2.
نویسنده : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
3.
نویسنده : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
-
4.
نویسنده مسئول : شفیعی، شهرام ؛ نویسنده : رحیمی پردنجانی، امین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندآگاهی برندباشگاه فوتبالوفاداری هوادارانسرمایهگذاری برند
-
5.
نویسنده : کریم زاده، نسیم ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 237 تا 260 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برنداعتماد به برندمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برندرضایت مشتری
-
6.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 515 تا 529 )
کلیدواژه ها:ارزش برندوفاداری برندآگاهی برندپوشاک ورزشیکیفیت ادراکشده
-
7.
نویسنده : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 97 تا 109 )
کلیدواژه ها:برندآگاهی از برندارزش ویژه برندباشگاه
-
8.
نویسنده : رضایی، مونا ؛ ملانوروزی، کیوان ؛ نویسنده مسئول : هنری، حبیب ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 25 تا 33 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریمدل رگرسیونیتصویر برندارزش ویژۀ برندآگاهی برند
-
9.
نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛ نویسنده : اسکندری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 199 تا 220 )
کلیدواژه ها:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
10.
نویسنده مسئول : رنجبر، مختار ؛ نویسنده : احمدی زاد، ارمان ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:عملکردآگاهی از برندکیفیت درک شده برندارزش برند مبتنی بر نگرش مشتریبانک پاسارگاد مشهد