-
11.
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2021, Volume 15 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersImposed IdentityResolution Strategy
-
12.
نویسنده مسئول : Fathi، Jalil ؛ نویسنده : Naderi، Milad ؛
مجله:Teaching English Language»Summer & Fall 2022, Volume 16 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 255 تا 284 )
کلیدواژه ها:SEMEFL Teachersteacher resilienceFLTEteaching engagement
-
13.
نویسنده : Movassagh، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Soodmand Afshar، Hassan ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2021، Volume 10 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:IdentityEFL TeachersCritical PedagogyCritical teacher education coursecritical language teacher identity
-
14.
نویسنده مسئول : Karimnia، Amin ؛ نویسنده : Barbareh، Leila ؛
مجله:Language Horizons»Winter and Spring 2021,Volume 5 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 31 تا 50 )
کلیدواژه ها:metaphorEFL Teacherscognitive psychologyNovice Teacherspreconception
-
15.
نویسنده : Soodmand Afshar، Hassan ؛ Ghasemi، Zahra ؛
مجله:Applied Language Studies»Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 173 تا 208 )
کلیدواژه ها:EFL Teachershigh school teachersteachers’ beliefsteachers’ classroom practiceslanguage institute teachers
-
16.
نویسنده : Azizpour، Shiva ؛ نویسنده مسئول : Gholami، Javad ؛
مجله:Applied Linguistics and Applied Literature»Summer and Autumn 2021, Volume 9- Number 2 رتبه الف (وزارت علوم (21 صفحه - از 105 تا 125 )
کلیدواژه ها:EFL TeacherssupervisionLanguage teacher supervisionLanguage SchoolsLanguage School Supervisors
-
17.
نویسنده : Sadeghi، Setayesh ؛ Yasini، Ali ؛ نویسنده مسئول : Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2022, Volume 41 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 205 تا 243 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL TeachersPedagogical Content Knowledgecontextual conditionsIntervening Conditions
-
18.
نویسنده : Ghoorchaei، Behrooz ؛ Ebrahimi، Alemeh ؛ نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (32 صفحه - از 59 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTextbook Evaluationteacher educatorsProspect 2
-
19.
نویسنده : Gholamshahi، Azra ؛ Tajeddin، Zia ؛ نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersExploratory Factor Analysisimposed identity questionnaire
-
20.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Savadi Rostami، Elaheh ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2018, Volume 37 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 33 تا 64 )
کلیدواژه ها:Job SatisfactionEFL TeachersCollective teacher efficacyTeacher Self-Efficacyteaching commitment