-
1.
نویسنده مسئول : Shah Ahmadi، Mohammad Reza ؛ نویسنده : Ketabi، Saeed ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2019, Volume 38 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 191 تا 223 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersLanguage Assessment LiteracyAssessment literacy
-
2.
نویسنده مسئول : Moradi Abbasabadi، Mahmood ؛ نویسنده : Shakerkhoshroud، Mohammad ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2018, Volume 25 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersEFL classroomsMotivational StrategiesMotivation
-
3.
نویسنده : Ali-Akbari، Mohammad ؛ Yasini، Ali ؛ نویسنده مسئول : Haghi، Sara ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2023 - Number 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 22 تا 40 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersPublic SchoolsIn-service coursesTechnological ToolsIndividual Development Planning
-
4.
نویسنده مسئول : Gheitasi، Mojtaba ؛ نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTeacher EducationIranian Contextidentity development
-
5.
نویسنده : Gordani، Yahya ؛ Arjmandi، Masoumeh ؛ Taghipour Bazargani، Davood ؛ نویسنده مسئول : Saharkhiz Arabani، Arash ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 285 تا 309 )
کلیدواژه ها:secondary schoolPerceived organizational supportEFL TeachersQuality of work lifeand social exchange
-
6.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Nezakatgoo، Behzad ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2017, Volume 6 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 209 تا 238 )
کلیدواژه ها:language teachingEFL Teachersmixed methodspostmethod pedagogy
-
7.
نویسنده مسئول : Eghtesadi Roudi، Ahmadreza ؛ نویسنده : Asefi، Hengameh ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Autumn 2018, Volume 25 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 77 تا 93 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersemotional intelligencejob engagementJob Demands-Resources Model
-
8.
نویسنده : Ayoobiyan، Hakimeh ؛ Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter & Spring 2019 - Number 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 277 تا 292 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersself-purificationEfficacyteacher resilience
-
9.
نویسنده : Bozorgian، Hossein ؛
مجله:The International Journal of Humanities»Summer 2018, Volume 25 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:attitudemobile learningEFL TeachersTAM
-
10.
نویسنده : Fathi، Jalil ؛ Derakhshan، Ali ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 120 تا 146 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersEmotional regulationStructural equation modelingTeacher efficacyTeaching Stress