-
1.
نویسنده : Marefat، Fahimeh ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2003, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 43 تا 68 )
کلیدواژه ها:collaborative learningEFL WritingConstructivistquestionnaires surveystudent's preference
-
2.
نویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Nasseri، Maryam ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2010, Volume 13 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 19 تا 45 )
کلیدواژه ها:genderAgeIranian EFL learnersdisciplineEFL WritingargumentationInformal Fallacies of ArgumentationDisciplineLearners
-
3.
نویسنده : Ravand، Sadollah ؛ Ravand، Hamdollah ؛ Abbasi، Akbar ؛
مجله:Applied Language Studies»Summer 2016, Volume 8 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentPeer-AssessmentEFL WritingMultifaceted Rasch MeasurementTeacher Assessment
-
4.
نویسنده : Tavakoli، Elaheh ؛ Amirian، Mohammad Reza ؛ Burner، Tony ؛ Davoudi، Mohammad ؛ Ghaniabadi، Saeid ؛
مجله:Applied Research on English Language»July 2018، Volume 7 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 319 تا 344 )
کلیدواژه ها:Formative assessmentEFL WritingFormative Assessment of Writing
-
5.
نویسنده : Zare-ee، A ؛ Hematiyan، N ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2014, Volume 6 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:English as a foreign languagesecond language writingAcademic writingEFL Writingauthorial voiceEFLVoice
-
6.
نویسنده : Mashhady، Habibollah ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2013، Volume7 - Number1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 97 تا 119 )
کلیدواژه ها:critical thinkingEFL Writingindividual voiceEFLAn
-
7.
نویسنده مسئول : Kheiri، Saeed ؛ نویسنده : Soleimani، Hassan ؛ Jafarigohar، Manoochehr ؛ Rostami Aboo Saeedi، Ali Asghar ؛
مجله:English for Academic Purposes»Winter 2019, Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 35 تا 48 )
کلیدواژه ها:Feedbackself-regulationEFL WritingWeb-integrated learning
-
8.
نویسنده : Alemi، Minoo ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2015, Volume 9 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 145 تا 169 )
کلیدواژه ها:Self-assessmentDynamic AssessmentEFL Writingself-ratingteacher ratingself-rating criteriaSelfEFLDA
-
9.
نویسنده : Zare-ee، Abbas ؛ Tahririan، M.H ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2003, Volume 6 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 133 تا 149 )
کلیدواژه ها:EFL WritingProficiencyLetter writingqualitative and quantitative
-
10.
نویسنده : Memari Hanjani، Alireza ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2018، Volume 7 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 273 تا 292 )
کلیدواژه ها:peer feedbackEFL WritingCollective Peer ScaffoldingSociocultural Learning TheoryL2 Writing Learners’ Perceptions