-
1.
نویسنده : shoari، Elnaz ؛ Assadi Aidinlou، Nader ؛ Davatgari Asl، Hanieh ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Spring 2019, Volume 8 - Number 2 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 17 تا 32 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersGenre-based approachVan Dijk’s concept of macrostructureSummary writing modelSummary writing skill
-
2.
نویسنده : Movahedpour، Afsaneh Alsadat ؛ نویسنده مسئول : Naeimi، Amin ؛
مجله:جستارنامه ادبیات تطبیقی»پاییز 1401 - شماره 21 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 186 تا 207 )
کلیدواژه ها:فراگیران ایرانی زبان انگلیسیفرضیۀ بارشناختیفعالسازی واژگانیادآوری کلمهیادآوری کلمهفعالسازی واژگانفرضیۀ بارشناختیIranian EFL learnerscognitive load hypothesiscognitive load hypothesislexical activationlexical activationword recallword recallفراگیران ایرانی زبان انگلیسیIranian EFL learnEFLLexicalEnglishIranian
-
3.
نویسنده : Gorji، Fatemeh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 165 تا 179 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersTeacher AttitudesDesigningEvaluatingEnglish Language quality
-
4.
نویسنده : Darabi، Zohreh ؛ Mohseni، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Shangarffam، Nasim ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2023, Volume 13 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 257 تا 269 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersAuthoritative InterventionFacilitative InterventionL2 Speaking Components
-
5.
نویسنده : Nazari، َAbolhassan ؛ Heidari Shahreza، Mohammad Ali ؛ نویسنده مسئول : Tabatabaei، Omid ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2022, Volume 12 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 125 تا 139 )
کلیدواژه ها:achievementIranian EFL learnersCreativitycooperative learningSTAD
-
6.
نویسنده : Mehrpour، Marjan ؛ Hadipourfard، Ehsan ؛ Sadighi، Firooz ؛ نویسنده مسئول : Zamanian، Mostafa ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Autumn 2023, Volume 13 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 111 تا 122 )
کلیدواژه ها:Explicit InstructionIranian EFL learnersReading StrategiesMetacognitive strategiesimplicit instruction