-
1.
نویسنده : عاقلی، میثم ؛ رستمی، علی ؛ نویسنده مسئول : آجرلو، فاطمه ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1398 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:اخلاقاخلاق حرفهایاخلاقگرایی
-
2.
نویسنده : مسلمی کویری، مینا ؛ کریمی، اوژن ؛ عاقلی، میثم ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1397 - شماره 11 (جلد اول) (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:تعارض بین فردی مشتریانعملکرد فرانقشی نسبت به مشتریانعملکرد شغلی کارکنان فروش
-
3.
نویسنده : جلالی، پریسا ؛ منصوریان، منیره ؛ عاقلی، میثم ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 72 (جلد یازدهم) (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیاشتغال به کارتعهد عاطفیتعامل سازمانی
-
4.
نویسنده : عاقلی، میثم ؛ نیک منش، شمس الدین ؛ نویسنده مسئول : هاشم نیا، شهرام ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1399 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 1 تا 35 )
کلیدواژه ها:رهبری تحول آفرینرهبری تبادل گراتمایل به سوت زنیکارکنانسازمانرهبری سازمانیافشاگریپژوهش
-
5.
نویسنده : کوچ پی ده، شیلا ؛ نوروزی علیا، طاهره ؛ زنگنه، علیرضا ؛ عاقلی، میثم ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1397 - شماره 14 (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:تفاوتهای فرهنگیقصد مراجعه مجددهمخوانی شخصیت برند
-
6.
نویسنده مسئول : رشیدی، حسن ؛ نویسنده : ملکی، حسن ؛ عاقلی، میثم ؛
مجله:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 151 تا 178 )
کلیدواژه ها:رهبری اخلاقیمسئولیت اجتماعیهویتیابی سازمانیمعناداری شغلکارکنانسازمانسـازمانبـه
-
7.
نویسنده : اخوان فر، امیر ؛ مقصودی گنجه، یاسر ؛ عاقلی، میثم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه خواه، سمیه ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (20 صفحه - از 49 تا 68 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهرضایت دانشجویانتصویرذهنی برندوفاداری دانشجویان
-
8.
نویسنده : دارانی، مهرداد ؛ عاقلی، میثم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ رﻫﺒﺮي رﻓﺘﺎر ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ اﺣﺴﺎﺳﺎت ﻣﺜﺒﺖ
-
9.
نویسنده : عاقلی، میثم ؛ آجرلو، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 137 تا 169 )
کلیدواژه ها:استارتاپقصد حمایت مشتریانروزنامه نگاری برندتپسیهــابرنـدهـابــابـا