مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 4 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
مؤلف : سوری، فربد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (13 صفحة - من 1161 إلی 1173 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسودآوریعوامل داخلیاستراتژی بازاریابیموفقیت مالیبازاراطلاعاتمشتریعوامل
-
2.
مؤلف : سوری، فربد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحة - من 1143 إلی 1151 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسودآوریبازاریابی دهان به دهانبازاریابی پنهانبازاریابی ارتباطیبازاراستراتژی بازاریابیاطلاعاتمشتریسازمان
-
3.
مؤلف : سوری، فربد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (9 صفحة - من 1152 إلی 1160 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیسودآوریاستراتژی بازاریابیعملکرد مالیرضایت مندی مشتریبازاربازاریابیقابلیتعملکردقابلیتهای بازاریابیبورس اوراق بهادار تهرانعملکرد مالی شرکت هاپژوهش
-
4.
مؤلف : سوری، فربد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (11 صفحة - من 1174 إلی 1184 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیرضایت مشتریمشتری مداریفرآیند خلق دانشهتلعملکردرگرسیونعملکرد هتلمشتریان