خیری، بهرام/ 66 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 55 |
میان رشته ای 3 |
علوم اجتماعی 3 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 66 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 8 |
الف 6 |
العلمية - النشرية 2 |
-
51.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ زمانی، محمد سعید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (24 صفحة - من 104 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتصویر ذهنی از برندگسترش برندنگرش مصرف کنندهدرک تناسبات
-
52.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ قاسمی، بهروز ؛ میرابی، وحید رضا ؛ قلی پور سنگلجی، پویا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (14 صفحة - من 99 إلی 112 )
-
53.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛ موسویان، سیدایمان ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1390، سال سوم - شماره 11 (19 صفحة - من 115 إلی 133 )
-
54.
مؤلف : میرابی، وحیدرضا ؛ خیری، بهرام ؛ رضایی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (36 صفحة - من 185 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:موفقیتمدیریت ارتباط با مشتریهوش کسب و کارهزینه تعویضتبعیض قیمت
-
55.
مؤلف : صفرزاده، حسین ؛ خیری، بهرام ؛ آقاسیدآقا، ریحانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1390، سال ششم - شماره 10 (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
-
56.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ ودادی، احمد ؛ قریشی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تعارض سازندهاعتماد مبتنی بر شناختتعارض مخرباعتماد مبتنی بر احساساثربخشی رابطه درک شده
- 57.
-
58.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ حیدری ؛ ذوالفقاری، ثمینه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (26 صفحة - من 115 إلی 140 )
-
59.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ نائیجی، محمد جواد ؛ عباسعلی زاده، منصوره ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (16 صفحة - من 99 إلی 114 )
- 60.