الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 55 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 64 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 7 |
الف 6 |
العلمية - النشرية 2 |
-
31.
مؤلف : میاررستمی، مائده ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (30 صفحة - من 19 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ارتباطی خانوادهبسته بندی محصولترجیحات محصول (ناسالم و سالم) توسط کودکرفتار خرید والدین
-
32.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
-
33.
مؤلف : حاجی احمدی، الهام ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1393، سال نهم - شماره 22 (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
-
34.
مؤلف : مسعودی پور، سعید ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 67 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:قرآنتبلیغاتانفاقبازاریابی اجتماعیجاذبههای ترسجاذبههای احساسی و منطقیجاذبهقرآن کریممالخدافقر
-
35.
مؤلف : موسویان، ایمان ؛ خیری، بهرام ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارمدیریت محیط زیستفشار عامهآمیخته بازاریابی پایداریبازاریابی پایداریارتباطاتاطلاعاتآمیخته بازاریابی
-
36.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ عبدلی، مریم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1392 - شماره 20 (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کارکردگراییمحتوامعادلات ساختاریخدمات مشتریبانکداری موبایلطراحی واسط
-
37.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ سمیعی نصر، محمود ؛ عظیم پور خوجین، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1392، سال هشتم - شماره 20 (18 صفحة - من 49 إلی 66 )
-
38.
كاتب مسؤول : جلالیان، سعید ؛ مؤلف : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1392 - شماره 13 (11 صفحة - من 69 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنیاستانداردهای اخلاقیمحصولات با نام تجاری مشابه اصل
-
39.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ میران، نیناالسادات ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1392 - شماره 18 (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبازاریابی سبزقصد خریدمحیطزیستمحصولات سبز
-
40.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ عرفانی، ابراهیم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1392 - شماره 59 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 59 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺗﺠﺎريفرهنگ كارآفرينيركود اقتصاديبازاريابي فعالاستراتژي بازاريابيمنابع كمكي