الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 55 |
علوم اجتماعی 3 |
میان رشته ای 2 |
اخلاق 1 |
علوم سیاسی 1 |
اقتصاد 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 64 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 7 |
الف 6 |
العلمية - النشرية 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛ مؤلف : صفری سنجانی، ضحی ؛ نعمتی زاده، سینا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 241 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادارزش ویژه برندارزش ویژه برند صنعتیبرنــدبرنـدارزشبـههـا
-
2.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1402- شماره 120 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 117 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد کیفیبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین
-
3.
مؤلف : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
4.
مؤلف : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرفتار مشتریآمیخته یکپارچه بازاریابیرفتار مشتری صنعتی
-
5.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 217 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهامدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسب وکارهای برخطبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعبرنامهشناساییمشتری
-
6.
مؤلف : پوردشت، لیلا ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (18 صفحة - من 623 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیجامعه شناسیبازاریابی اجتماعیجامعه سالمنداناجتماعیسالمندانکدگذاریپژوهشمدیرانجامعه
-
7.
مؤلف : مرادی، محسن ؛ خیری، بهرام ؛ میرالماسی، آیدا ؛
مجلة:روش شناسی علوم انسانی»زمستان 1401 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 66 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ضریب آلفای کرونباخروششناسی کمّی علوم انسانیسنجش پایایی و تعمیمپذیریسنجش پایایی امگای مکدونالدمحدودیتهای ضرایب سنجش پایاییاشتباهات رایج در پژوهشهای کمّیاسنادپژوهشپایاییقابلیت اطمینانتاریخیآلفای کرونباخشاخصعلوم انسانی و اجتماعی
-
8.
مؤلف : امامی، کاملیا ؛ مؤمنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (37 صفحة - من 256 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:نظریه زمینهایبرنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامعکسبوکارهای آنلاین
-
9.
مؤلف : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
10.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کوکبی، راضیه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 24 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازایابیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرابازاریابی دیجیتال