الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 19 |
اقتصاد 4 |
میان رشته ای 3 |
اخلاق 2 |
حسابداری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 33 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 13 |
الف 6 |
العلمية - البحثية 3 |
ج 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
11.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1402، سال پنجم - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 268 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیاخلاق کار اسلامیاخلاق تاریکبیادبی در کارکارکنانمثلث تاریک شخصیتبیادبی در محل کار
-
12.
مؤلف : مهدویان، آرزو ؛ رحیمی کلور، حسین ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 3 (25 صفحة - من 171 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیهوش رقابتیرسانه اجتماعیکسبوکارهای خانگیکسب و کارهای خانگیاطلاعاتبازار
-
13.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 74 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های دانش بنیانبازاریابی دیجیتالبازاریابی
-
14.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 43 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای بازاریابیمزیترقابتیعملکردصادراتیپاسخگوییبهبازاربازارعملکرد صادراتیبازاریابیمهارت
-
15.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 199 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعینوع دوستیهمآفرینی ارزش برندادراک مصرفکننده از برند اخلاقیکیفیت ارتباطات در کروناادراکبرنــدبــر
-
16.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ارتباطاتارزش نوع دوستانههمآفرینی ارزشادراک مصرف کننده از برند اخلاقینشانههای حسی
-
17.
مؤلف : اسکندری، نادر ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 449 إلی 473 )
الکلمات المفتاحية:شایستگی محوریمسئولیت اجتماعی شرکتیواکنش مصرف کننده
-
18.
مؤلف : اسکندری، نادر ؛ رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : باشکوه اجیربو، محمد ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»بهار 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 285 إلی 318 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریقصد خریدشایستگی محوریتبلیغات دهانبهدهان
-
19.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، دکتر حسین ؛ مؤلف : کاظمی، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 181 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمههمدلیهویت سازمانیجو اخلاقی نیروی فروششادکامی سازمانی
-
20.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ عزیزی حمل آبادی، فاطمه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندنگرش برند