الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 37 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 2 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 46 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 15 |
ب 8 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
21.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول
-
22.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بزرگی ماکرانی، صابر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به محصول جعلیصنعت پوشاکبرند لوکسپوشاکمصرفکنندگان
-
23.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جوادی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1390، سال ششم - شماره 13 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
-
24.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ صفرزاده، حسین ؛ جاویدی حق، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهفروشگاه های زنجیره ایخردهفروشیارزش خرده فروشی
-
25.
بررسی عوامل موثر و مشکلات شرکت ها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی ایران)
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مهدیه، امید ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1389 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 395 إلی 416 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتتجارت الکترونیککسب و کار الکترونیکاینترانتاکسترانتمبادله الکترونیکی دادهشرکت های صادراتی
-
26.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ طاعتی، آرام ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»تابستان 1389 - شماره 2 ISC (26 صفحة - من 129 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتتعاونتعاونی مصرفتعاونیاعضاتعاونیهای مصرفمشارکت اعضامدیراناطلاعات
-
27.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ قادری، اسماعیل ؛ قائد رحمتی، صفر ؛ اکبری، رضا ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه»بهار 1389 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 139 إلی 156 )
- 28.
-
29.
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 135 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
30.
مؤلف : قاسمی، بهروز ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاییز 1386 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 183 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی رقابتیاستراتژی تمایزاستراتژی رهبری قیمت تمام شدهاستراتژی تمرکزاستراتژی بهترین شیوه هزینه کردن