ابراهیمی، عبد الحمید/ 46 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 37 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 2 |
جغرافیا 2 |
روانشناسی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 46 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 15 |
ب 8 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
11.
مؤلف : حبیبی، ستار ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (13 صفحة - من 92 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبازاریابی محتواییبازاریابی درونگرامدل ساختاری-تفسیری
-
12.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ اصلانپور علمداری، ندا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1398، دوره یازدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش مشارکت مشتریخلق ارزش برای شرکتپویایی رابطهچرخه عمر رابطهمشتریارزش طول عمر مشتریمشتریانمشارکت مشتریارزشرابطهشرکت بیمه
-
13.
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دیده خانی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:استان گلستانفرایند تحلیل شبکه ایگردشگری پزشکیتوسعه گردش گریتوسعة گردشگری پزشکیبیماردرمانی
-
14.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 503 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی رابطه مند""پاسخ های رفتاری مشتریان""چرخه عمر رابطه""کیفیت رابطه"مشتریرابطهبانک
-
15.
مؤلف : جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشنده، قاسم ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند لوکسمحصولات بدلیمحصولات اصلیتجربه خرید
-
16.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
17.
مؤلف : صباغیان، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره 55 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 55 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی خدماتعناصر بازاریابیبازاریابی سینماسینمافیلممدلپژوهشمدل آمیخته بازاریابیتولیدفروش فیلم
-
18.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ خانی، سجاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندزنجیره دانشدانش خارجی
-
19.
مؤلف : یازرلو، محسن ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ عباسی، رسول ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1392، دوره یازدهم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مسجدوفاداریرضایتمندی نمازگزاران
-
20.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهانسهم مشتریاستراتژی های بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان