نکویی زاده، مریم/ 11 مقالة
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 11 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
العلمية - البحثية 2 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 116 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
2.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
3.
مؤلف : یاری، مهدی ؛ عباسی، عباس ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»بهار 1402، سال شانزدهم - شماره 61 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازار سهامتبلیغات اینترنتیسرمایهگذاری و ترغیب کردن
-
4.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : شراعی، فاطمه ؛ نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1400 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 50 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:سطح فردیدورکاریکووید-19سطح سازمانیسطح خانوادگی
-
5.
كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛ مؤلف : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 147 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
6.
كاتب مسؤول : امینی، علیرضا ؛ مؤلف : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهقصد رفتاریفداکاریبازاریابی سیمارضایت تماشاگر
-
7.
كاتب مسؤول : عسکری فر، کاظم ؛ مؤلف : نکویی زاده، مریم ؛ جهانبخش تهرانی، پگاه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1050 إلی 1068 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیعناصر بصریلبنیاتتبلیغات چاپیبهخاطرآوریتبلیغاتعناصر بصری تبلیغاتلوگوتصویررنگمحصول
-
8.
مؤلف : نکویی زاده، مریم ؛ ابدالی، رقیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1389 - شماره 45 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 30 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رقابتاستراتژیپارادایماستراتژیکمحیطرقبامزیت رقابتی
-
9.
مؤلف : هادیزاده مقدم، اکرم ؛ نکویی زاده، مریم ؛ میرزاده، لیلا ؛
مجلة:تدبیر»اردیبهشت 1389 - شماره 216 (6 صفحة - من 30 إلی 35 )
-
10.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 84 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اخلاقیارزشهای اخلاقیجو سازمان