الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
علوم سیاسی 3 |
اقتصاد 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
علوم اجتماعی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 25 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
الف 7 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : غفاری، پیمان ؛ نجفی، نادره سادات ؛ نظری، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1403 - شماره 48 (13 صفحة - من 53 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشرکت سایپاارزش درک شدهمزیت ارتباطیمشتریمشتریان
-
2.
مؤلف : مستشارنظامی، ایمان ؛ انصاری، منوچهر ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1402 - شماره -62 (ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 254 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری اجتماعینظریه داده بنیانسنجش نتایجمدل سنجش نتایج
-
3.
كاتب مسؤول : غیوری ثالث، ساعده ؛ مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 646 إلی 668 )
الکلمات المفتاحية:مدل فرایندینظریه دادهبنیادشرکتهای هواپیماییهمرقابتی
-
4.
تحلیل تخصیص فعالیتها در شرکتهای هواپیمایی به رقابت و همکاری بر مبنای راهبرد هم رقابتی با دلفی فازی
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : شاه حسینی، محمدعلی ؛ غیوری ثالث، ساعده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 69 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:برداستراتژی بردهمرقابتیسیستمهای اطلاعات فناوریتخصیص فعالیتها
-
5.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 250 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:بهبود تجربههای منفی قیمتتقویت تجربههای مثبت قیمتکانالهای چندگانهمدیریت تجربه قیمتیخردهفروشی
-
6.
مؤلف : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 109 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:تلاطمسفر مشتریبیقطعیتیابهام و پیچیدگی
-
7.
مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حصارکی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیویژگیهای محصولقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریچندکانالهخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
8.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 13 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتخفیفخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانمتنکاویهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد
-
9.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : ودادهیر، ابوعلی ؛ عزتی، حمیدرضا ؛ ترکمن، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتالصنعت بیمهInsurance industryDigitalتحول دیجیتالراهبرد دیجیتالDigital StrategyDigital Transformationشرکتهای نوپای دیجیتالDigital Startups
-
10.
مؤلف : رستمخانی، اکرم ؛ صفری، حسین ؛ پورسیدآقایی، محسن ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 267 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:مواد معدنیتابع برآورد تقاضاتابع مطلوبیت انتخاب وسیله سفرفاکتورهای موثر در انتخاب روشمدل لوجیت دوگانهریلیحملمدل