قدم پور، عزت اله/ 128 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 57 |
علوم تربیتی 47 |
حوزه سلامت 9 |
علوم اجتماعی 5 |
مدیریت 5 |
میان رشته ای 4 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 128 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 45 |
العلمية - البحثية 28 |
الف 9 |
ج 8 |
د 2 |
العلمية - النشرية 2 |
-
11.
مؤلف : حسینی، فرزانه ؛ کریمی، جواد ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : تنها، زهرا ؛
مجلة:روان شناسی تحلیلی شناختی»پاییز 1402 - شماره 54 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 31 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:ناگویی هیجانیانعطافپذیری شناختیدرمان مبتنی بر پذیرش و تعهدشناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهیتنظیم شناختی-هیجانی
-
12.
مؤلف : عالی پور، کبری ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 93 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانرضایت تحصیلیکمکطلبیآموزش کیفیت زندگی در مدرسهآزمونکمک طلبی تحصیلیپژوهش
-
13.
مؤلف : صنوبر، عباس ؛ عباسی، دکتر محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»شهریور 1402 - شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 49 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:پذیرشانگیزه فراگیرسودمندی اراک شدهیادگیری مجازی.
-
14.
مؤلف : اداوی، حمیده ؛ عباسی، محمد ؛ كاتب مسؤول : قدمپور، عزتاله ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»تابستان 1402- شماره 70 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش خواندننگرش به خواندنمشکلات خواندنآگاهی واجشناختی
-
15.
مؤلف : برزگر بفرویی، مهدی ؛ غلامرضايي، سيمين ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:روان شناسی و دین»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:معلمانخردتوانمندسازی روان شناختیسرمایه روان شناختیبرازش
-
16.
مؤلف : سلیمانی، مجید ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : عباسی، محمد ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 182 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:استرس تحصیلیسازگاری تحصیلیمدل هویت تحصیلی موفقهویت تحصیلی موفقآموزشدانشآموزاندوره متوسطهآزمون
-
17.
مؤلف : صنوبر، عباس ؛ عباسی، محمد ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1402 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:خودتنظیمیرضایتدرگیریپذیرشبسته آموزشییادگیری مجازی.اشتیاق تحصیلی
-
18.
مؤلف : قدم پور، دکتر عزت اله ؛ قره ویسی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»بهار 1402 - شماره 153 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 173 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزانپیوند با مدرسهسرزندگی تحصیلیادراک از محیط کلاس درس
-
19.
مؤلف : مراتی، علیرضا ؛ ویسکرمی، حسنعلی ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1401 - شماره 90 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 109 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانپیوند با مدرسهجومدرسهجوخانوادهمدرسهشفقتجو خانوادهدانشآموزان دوره متوسطهپرسشنامهجو مدرسه
-
20.
مؤلف : توکلی، زینب ؛ باقری، نسرین ؛ تنها، زهرا ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، دکتر عزت اله ؛
مجلة:رویش روان شناسی»اسفند 1401 - شماره 81 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 195 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:باورهای غیرمنطقی, تصویر بدنی, رواندرمانی مثبتگرا, طرحوارهدرمانی, جراحی زیبایی.