الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 7 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 7 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
العلمية - النشرية 2 |
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : نکوئی زاده، مریم ؛ مؤلف : امینی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 125 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریاعتماد به برندپاسخدهی به تغییرات فناوریحساسیت به تغییرات فناوریمشتریاعتمادوفاداریفرصتبازارتغییرات فناوری
-
2.
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ گل محمدی، عماد ؛ محمدی، نشاط ؛ گل محمدی، میلاد ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 79 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نفوذ آرمانیرهبری تحولآفرینانگیزش الهام بخشترغیب ذهنیپاسخ گویی اجتماعی سازمانیرهبری تحولآفرینکارکنانمدیرانپژوهش
-
3.
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ گلمحمدی، عماد ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 70 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:عملکردکیفیت خدماتقابلیت های بازاریابیمدیریت برند
-
4.
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ حسینی، سید محمود ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی کریمی، عباسعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1394 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارعملکرد مالیپویایی بازارقابلیتهای پویاپویایی فنی
-
5.
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ حسینی، سید محمود ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 67 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:عملکردقابلیتهای پویاقابلیت درکقابلیت استفاده از فرصتهاقابلیت شکلدهی مجددقابلیتهای عملیاتیقابلیت عملیاتیقابلیت پویاعملکرد شرکتمدل
-
6.
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ گل محمدی، عماد ؛ گل محمدی، میعاد ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1393 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 85 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ﻫﻮش ﻫﻴﺠﺎﻧﻲخلاقيتتفكراستراتژيك
-
7.
مؤلف : حسینی، سید محمود ؛ نکوئی زاده، مریم ؛ مخزن قدیمی، مریم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیرکودخدماتاستراتژی بازاریابیاستراتژیبازاریابیدوران رکود