مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة فرهنگ ایلام 2 |
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 2 |
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : امامی، لطیف ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (10 صفحة - من 131 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبانکداری الکترونیکیهنجارهای ذهنیمفید بودنسهولت بکارگیریاعتماد مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : امامی، لطیف ؛ مؤلف : مهدوی، خدیجه ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1395 - شماره 52,53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 82 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکایلامبانکداری الکترونیکیبانک ملی
-
3.
مؤلف : امامی، لطیف ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1394 - شماره 48-49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتسازمانساختار سازمانیعملکرد سازمانی
-
4.
مؤلف : امامی، لطیف ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرویگردانی مشتریانشناسایی علل رویگردانیهزینههای رویگردانیرویگردانی اجباری