مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهش نامه مدیریت تحول 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
ب 1 |
-
1.
مؤلف : هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛ عبدی، زهر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
-
2.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندتبلیغاتمشتریمشتریارزشارزش
-
3.
مؤلف : فاطمی، سیده زهرا ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1393 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیعدالت سازمانیمعنویت در محیط کارمعنویتکارکنانتعهد کارکنان