الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم سیاسی 10 |
مدیریت 10 |
حسابداری 6 |
اخلاق 3 |
اقتصاد 3 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 2 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 37 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
الف 4 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
11.
مؤلف : لاله، امیر ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1401 - شماره 63 التصنيف A (Azad University/ISC (37 صفحة - من 306 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیببرندکارفرماصنایع کوچک و متوسط ایران
-
12.
مؤلف : عراقی، مجید ؛ رستم زاده، رضا ؛ عالی، صمد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 192 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:ارزش مشارکت مشتریبازاریابی مشارکت مشتریارزش ادراک مشتریمشتریمشتریانبانکمشارکت مشتریمدلارزش طول عمر مشتریارزشپژوهش
-
13.
مؤلف : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ كاتب مسؤول : شاهینپور، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحة - من 1771 إلی 1788 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالامشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
14.
ارائه مدل برندسازی حسی در صنعت مواد غذایی (مطالعه موردی: صنایع بزرگ مواد غذایی استان آذربایجان شرقی)
مؤلف : مینویی، مرتضی ؛ قره بیگلو، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (29 صفحة - من 2148 إلی 2176 )
الکلمات المفتاحية:استان آذربایجان شرقیصنعت مواد غذاییبرندسازی حسیمواد غذاییحسیمدلمشـتریپژوهش
-
15.
مؤلف : صفرزاده پراپری، محمدحسن ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (18 صفحة - من 878 إلی 895 )
الکلمات المفتاحية:انتخاباتبرنامه ریزیبازاریابی سیاسیهدفگذاریسیاسیبازارکاندیداهابرنامهاطلاعاتاستراتژیاحزاب
-
16.
مؤلف : حاجی علیان، فاطمه ؛ موسوی، سید سیامک ؛ شاهین پور، علی ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»شهریور 1401 - شماره 22 ISC (21 صفحة - من 597 إلی 617 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریپزشکیگردشگری پزشکیمدلتوسعهدرمانیدلفیصنعت گردشگری
-
17.
مؤلف : امیرحصاری، سارا ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی، حسین ؛ كاتب مسؤول : عماری، حسین ؛
مجلة:رهبری آموزشی کاربردی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ بازاریابیبازاریابی اسلامیرهبری نوعدوستانهکسب و کار اسلامی
-
18.
مؤلف : کوهزادی، فواد ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ علوی متین، یعقوب ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 102 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکلان دادهبانک های غرب کشورفرایندهای ارتباطی
-
19.
مؤلف : روشنی، علی ؛ جعفرینویمیپور، نیما ؛ آلعمران، رویا ؛ قرهبیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : بوداقی، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 23 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نفت و گازبلاکچین
-
20.
مؤلف : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 159 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیاخلاقبازاریابیاعتماد مشتری.