غفوریان شاگردی، امیر/ 39 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 24 |
میان رشته ای 5 |
اخلاق 4 |
حسابداری 3 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 39 |
-
1.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ عربشاهی، معصومه ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:مقصد گردشگریرضایت گردشگرقصد سفردلبستگی گردشگرحافظۀ خودزندگینامهای
-
2.
مؤلف : صابری پستچی، سید حجت ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سود واقعیویژگی های حسابرستنوع تجاری
-
3.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ علیمیرزایی، هادی ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیتمایل به خریدمحصولات ارگانیکمولفه های نگرشیمشتریاننگرشکیفیتتمایلمسئولیت اجتماعی
-
4.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : بهبودی، امید ؛ ابراهیمی، علی ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (17 صفحة - من 86 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:ادراکات مصرفکنندهنگرشها و رفتارهای مصرفکنندگانلوازم خانگی خارجی
-
5.
مؤلف : منجگانی، سیداکبر ؛ شجاعی باغینی، گلنار ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 94 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچه بازاریابیسازمان امور مالیاتی کشوربازاریابی اجتماعی
-
6.
مؤلف : عابدینی، عادله ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»زمستان 1401، دوره دوم - شماره 4 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی فناوریخودکارآمدی تلفن همراهسودمندی تلفن همراهموبایلمدلرفتار خرید
-
7.
مؤلف : اشجعی، مریم ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»پاییز 1401، دوره دوم - شماره 3 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداستراتژی کسبوکاراستراتژی بازاریابیاستراتژی فناوری اطلاعاتPerformancebusiness strategyشرایط بحرانیMarketing StrategyIT Strategycritical conditionsفناوری اطلاعاتعملکرد صادراتیاستراتژیبازاربازاریابیراهبردهای
-
8.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، دکتر امیر ؛ مؤلف : وزیری، سید محمد ؛ غفوریان شاگردی، محمد سجاد ؛
مجلة:مطالعات حسابداری و حسابرسی»تابستان 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مالکیت نهادیاندازه موسسه حسابرسیبورس اوراق بهادار تهرانضعف مدیریتیاطلاعاتحسابرسیحسابرسانحسابداری
-
9.
مؤلف : شافعي، رضا ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ مولایی، سوران ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 201 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافکردستانکرمانشاهبرندینگنظام بازاریابی
-
10.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ محمدی کوشکی، احمد ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 169 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندمشوقهاهویت جوامع برندتعاملات آنلاین برند مصرف کنندهبرنـد