مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و اوقات فراغت 3 |
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة مطالعات روابط فرهنگی بین الملل 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : حسنی، علی ؛ موسوی بازرگان، سید جلال ؛ مطلبی، سید محمد موسی ؛ كاتب مسؤول : صمیمی، سیاوش ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 17 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد رفتاریسرمایهگذاری خطرپذیرتجربة گردشگریپایپینگ پرسشنامه
-
2.
مؤلف : موسوی بازرگان، سید جلال ؛ عظیمی پناه، نسرین ؛
مجلة:مطالعات روابط فرهنگی بین الملل»بهار 1397، سال چهارم - شماره 6 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:جریان بالفعل گردشگریجریان بالقوه گردشگریشکاف جریان گردشگریالگوی گرانشیکشورهای مشترکالمنافع و قفقاز
-
3.
مؤلف : حسنی، علی ؛ موسوی بازرگان، سید جلال ؛ كاتب مسؤول : نیرومند، احسان ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»تابستان و پاییز 1393 - شماره 3 (11 صفحة - من 31 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندتصویر برندتصویر برند مقصد گردشگریابعاد تصویر برندتداعی کننده های برند
-
4.
مؤلف : موسوی بازرگان، دکتر سید جلال ؛ ناد علی پور، زهرا ؛ پورجم علویجه، افسانه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»تابستان و پاییز 1393 - شماره 3 (7 صفحة - من 15 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:ایرانمکانعملکردهتلفناوری اطلاعات و ارتباطات )فاوا(مسافت
-
5.
مؤلف : حسنی، دکتر علی ؛ موسوی بازرگان، دکتر سید جلال ؛ كاتب مسؤول : قدیری نیا، محمد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1392 - شماره 1 (38 صفحة - من 100 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندارزش گذاری برندشاخص های عملکرد برند