مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : شاهبندرزاده، حمید ؛ مؤلف : نبویزاده، فروغ ؛ اسلمی، سپیده ؛ خواجه، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارت جهانیبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانینقش شناختی فازینقشة شناختی فازیبازارشاخصمدیرانروش نقشة شناختی فازیمحصولاستراتژی بازارنفوذ
-
2.
مؤلف : خواجه، فاطمه ؛ شاهبندرزاده، حمید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1397، سال دهم - شماره 19 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 146 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبیرضایت مشتریتئوری گرافمنافع ترمینال کانتینرینقشه شناختیفازی