الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 74 |
علوم تربیتی 62 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 4 |
میان رشته ای 4 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 151 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 74 |
ب 22 |
الف 12 |
العلمية - النشرية 4 |
د 3 |
ج 1 |
-
21.
مؤلف : زاهد، سعیده ؛ اسدزاده، حسن ؛ کدیور، پروین ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودتنظیمانواع بار شناختیصحت تنظیمصحت نظارتمحرک نشانهای فراشناختی و هیجانیهیجانینظارتتنظیمدانشآموزاناطلاعات
-
22.
مؤلف : مقومی، مریم ؛ هاشمی زرینی، هادی ؛ سپاه منصور، مژگان ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:خانواده و بهداشت»بهار 1400- شماره 27 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 189 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:خودآگاهیخودکارآمدیعاطفه مثبت و منفیسرشت و منششرم و گناه
-
23.
مؤلف : قمری، سیما ؛ قنبری پناه، افسانه ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیحمایت اجتماعیویژگیهای خلقیگرایشهای مطلوب اجتماعیخودکارآمدی در تنظیم هیجانشایستگی هیجانی اجتماعیاجتماعیهیجانیگرایشکنترل
-
24.
كاتب مسؤول : سوری، حسین ؛ مؤلف : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ حسنآبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:اخلاق پزشکی»بهار 1400 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (17 صفحة - من 64 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریهویت اخلاقیحساسیت اخلاقیقلدریعدم درگیری اخلاقیرفتار شاهدان
-
25.
مؤلف : ابراهیمی، بیتا ؛ کامکاری، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:خانواده درمانی کاربردی»زمستان 1399، دوره اول - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 179 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریراهبرد فراشناختیانگیزش تحصیلیجو مدرسهlearning disabilitiesAcademic motivationschool climatemetacognitive reading strategiesدانشآموزانپرسشنامه
-
26.
مؤلف : جلیل نصرآباد سفلی، کرامت الله ؛ صرامی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 97 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سبک های اسنادیسبک های دلبستگیپیشرفتتحصیلیخودکار آمدیخودکار آمدی
-
27.
كاتب مسؤول : قاسمی، علی ؛ مؤلف : کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 53 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:انتقال اطلاعاتدانش آموز محورمعلم محوررویکرد معلم به تدریستغییرات ادارکیمعلمپرسشنامهرویکرد دانشآموز محوررویکرد معلم محوردانش
-
28.
مؤلف : تیموری، امیر ؛ رضازاده بهادران، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:نظریۀ خودتعیینگریپرسشنامۀ حمایت از خودمختاری ادراکشدهحمایت از خودمختاری
-
29.
مؤلف : زاهد، سعیده ؛ اسدزاده، حسن ؛ کدیور، پروین ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : درتاج، فریبرز ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»بهار 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 40 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:پایاییاعتبارساختار عاملینظریهی بار شناختیاندازهگیری انواع بار شناختی
-
30.
مؤلف : کیانی، ژاله ؛ کدیور، پروین ؛ حسن ابادی، حمید ؛ کرامتی، هادی ؛ عفت پناه، محمد ؛ كاتب مسؤول : مرادی، علیرضا ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»بهار 1400 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 2 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییذهن آگاهیاختلال بیش فعالی/ نقص توجهﺑﺮﻧﺎﻣـﮥ آﻣﻮزﺷـﯽ- توانمندسازی شناختینشانگان رفتاری