الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 74 |
علوم تربیتی 62 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 4 |
میان رشته ای 4 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 151 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 74 |
ب 22 |
الف 12 |
العلمية - النشرية 4 |
د 3 |
ج 1 |
-
51.
مؤلف : خاکساربلداجی، محمدعلی ؛ عبدالهی، محمدحسین ؛ کدیور، پروین ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛
مجلة:شناخت اجتماعی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 173 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:توجهحافظه کاریاختلال یادگیری خاصکنترل پاسخمولفه مجری مرکزی حافظه کاریمداخله آموزشی شناختی رایانه محور حافظه کاری
-
52.
مؤلف : کرمی، مصطفی ؛ قنبری پناه، افسانه ؛ استکی، مهناز ؛ كاتب مسؤول : کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1397 - شماره 51 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 163 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های شخصیتیجهت گیری هدفخودتعیین گرینظم جویی هیجانی
-
53.
مؤلف : پناهی پور، ثنا ؛ کدیور، پروین ؛ كاتب مسؤول : عرب زاده، مهدی ؛
مجلة:روان سنجی»پاییز 1397 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:ساختار عاملیاهداف پیشرفتتحلیل عاملی تاییدیپایایی و روایی
-
54.
كاتب مسؤول : دهقان طزرجانی، دکتر مهناز ؛ مؤلف : کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسن آبادی، دکتر حمیدرضا ؛
مجلة:روانشناسی»تابستان 1397 - شماره 86 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 139 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:تحصیلاتدرآمدجنسهوشمهدکودکمحیط سوادآموزی خانهکودکانرشد زبانمؤلفههایواژگانآزمون
-
55.
كاتب مسؤول : دلقندی، فائزه ؛ مؤلف : ریاحی نیا، نصرت ؛ کدیور، پروین ؛ صرامی، غلامرضا ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1397 - شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 51 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلکودکان و نوجوانانکتابدرمانیمطالعات کتابدرمانی
-
56.
مؤلف : قاسمی، علی ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1397 - شماره 32 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:خوش بینی تحصیلی معلمتاکیدات تحصیلیاعتماد معلم به والدین و دانش آموزانحس کارآمدی معلم
-
57.
مؤلف : تنها، دکتر زهرا ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسنی، دکتر جعفر ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1396 - شماره 84 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 352 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگگروه کانونیمعرفت شناسی شخصیدانشدانشآموزانمصاحبهکودکانباورهامدارس
-
58.
مؤلف : الوندیفر، سجاد ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»زمستان 1396، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف A (Azad University/ISC (31 صفحة - من 163 إلی 193 )
-
59.
مؤلف : عشورنژاد، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1396 - شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیبهزیستی روانشناختیفرهنگ مدرسهعاملیت انسانیتحلیل چندسطحیبرنامهریزی فعال
-
60.
كاتب مسؤول : عالی، آمنه ؛ مؤلف : سیف، علی اکبر ؛ کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریتکالیف کوتاه نوشتاریمهارتهای نوشتارینوشتن برای یادگیریمقالهنویسی تحلیلی