کدیور، پروین/ 156 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 78 |
علوم تربیتی 63 |
علوم اجتماعی 5 |
حوزه سلامت 4 |
میان رشته ای 4 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 156 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 74 |
ب 23 |
الف 13 |
العلمية - النشرية 4 |
د 3 |
ج 3 |
-
61.
مؤلف : قاسمی، علی ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1397 - شماره 32 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:خوش بینی تحصیلی معلمتاکیدات تحصیلیاعتماد معلم به والدین و دانش آموزانحس کارآمدی معلم
-
62.
مؤلف : تنها، دکتر زهرا ؛ کدیور، دکتر پروین ؛ عبداللهی، دکتر محمدحسین ؛ حسنی، دکتر جعفر ؛
مجلة:روانشناسی»زمستان 1396 - شماره 84 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 352 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگگروه کانونیمعرفت شناسی شخصیدانشدانشآموزانمصاحبهکودکانباورهامدارس
-
63.
مؤلف : الوندیفر، سجاد ؛ کدیور، پروین ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»زمستان 1396، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف A (Azad University/ISC (31 صفحة - من 163 إلی 193 )
-
64.
مؤلف : تنها، زهرا ؛ کدیور، پروین ؛ عبدالهی، محمدحسین ؛ حسنی، جعفر ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»پاییز 1396 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 121 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:پرسشنامهکودکانمعرفت شناسی شخصیاعتبار و روایی
-
65.
مؤلف : عشورنژاد، فاطمه ؛ کدیور، پروین ؛ حجازی، الهه ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1396 - شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیبهزیستی روانشناختیفرهنگ مدرسهعاملیت انسانیتحلیل چندسطحیبرنامهریزی فعال
-
66.
كاتب مسؤول : عالی، آمنه ؛ مؤلف : سیف، علی اکبر ؛ کدیور، پروین ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریتکالیف کوتاه نوشتاریمهارتهای نوشتارینوشتن برای یادگیریمقالهنویسی تحلیلی
-
67.
مؤلف : عباسیان، فرحزاد ؛ کدیور، پروین ؛ صرامی فروشانی، غلامرضا ؛
مجلة:تفکر و کودک»پاییز و زمستان 1396، سال هشتم - شماره 2 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 87 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفتتحصیلیباورهای معرفتشناختیباورهای هوشی افزایشیباورهای هوشی ذاتیباورهای ضمنی هوش
-
68.
مؤلف : نیکپور، روشنک ؛ کدیور، پروین ؛ عبدللهی، محمد حسین ؛ صرامی، غلامرضا ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1396 - شماره 28 التصنيف A+ (Azad University/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:آموزش نظریه ذهنفراشناخت خواندنرویکرد محاوره ای
-
69.
مؤلف : قنبری، معصومه ؛ حسن آبادی، حمیدرضا ؛ کدیور، پروین ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»بهار 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 12 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:دانش قبلیآموزش چندرسانهایبارشناختیخودتبیینگریتبیینهای آموزشی
-
70.
مؤلف : ناظمی مقدم، مهسا ؛ کدیور، پروین ؛ عرب زاده، مهدی ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»بهار 1396 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 65 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییساختار عاملیهوش هیجانی صفتی-فرم کودکان